My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

tisdag 9 juni 2009

blir så arg......

på saker som vägrar att funka som de ska....
jag kom hem i dag efter en dag i linköping där jag har varit på utbildning, skulle börja laga mat. Jag satte i gång spisen...... o inget hände, kollade säkringarna, o då visade det sig att våran värmepump har lagt av IGEN!!!! ringde till svärfar som kom o kollade, det var huvudsäkringen som hade gått IGEN!!!! så på telefonen till reparatören som kunde komma i morgon, TACK, men jag är ju inte hemma då så han får klara sig själv.... :)

nu till något KUL i stället.... Skattepengarna har kommit...... tjohoooooooo!!!! nu kan man ha semester i 6 veckor utan o behöva fundera på om man egentligen hade råd med det!!!!

Kram...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar