My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

fredag 30 oktober 2009

Det är tur....

... att man har bra arbetskamrater, när det händer tråkigheter på jobbet!!!! skönt att kunna prata med någon!! =)

I går på MIN födelsedag var jag och några trevliga arbetskamrater på konsert!!!! det var jättetrevligt!!! Så TACK till er för en trevlig och rolig kväll med massa skratt.......... =)


Nu är jag äntligen ledig i TRE låååååånga häääääärliga dagar........ ska bli underbart skönt.......
får se om jag kanske kan bli klar med dockskåpet, det ska målas det sista, och så ska jag tapetsera och lägga golv i de sista rummen!!! =) det kommer bli JÄTTEFINT!!!!! för hur många dockskåp har helkaklat badrum??!!! det har vårat........ fan vad det var pillrigt!! =)

Puss o kram alla och ha en underbara helg!! =) =) =) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar