My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

tisdag 31 mars 2009

ännu en dag till enda......

Jaha, så har jag jobbat en helg till, dock bara lördag o söndag.... lika trött är jag för det....

vi var lediga i går, Josefin o jag.... skönt, vi tog en sväng till öppna förskolan o lekte med kompisarna där, jättekul...... skönt för mig att få prata med folk om annat än jobb o trädgårdsplaner....... =)

På em var Josefin en stund hos sin farmor o farfar, för jag skulle "leka" chaufför till Niclas som skulle till ögondoktorn o hade blivit tillsagt att han inte fick köra bil efteråt.... det visade sig att de svarta fläckarna han ser i ögonen är Gropar i gula fläcken..... konstig, konstigt, det var inget man kunde göra något åt just nu mer än o bara hoppas på att de försvinner av sig själv. han kan dock få problem med detta när han blir äldre..... Det var tur att han inte körde, för han kunde inte ens läsa texten på colaflaskan.... hehe.... så han levde en stund i en väldigt suddig värld.....

Sedan var jag o köpte nya utekurukor o lite blommor, samt en kruka att ha inne där jag planterade om våran palm, det blev jätte snyggt......
Niclas har även att upp mina nya hörnhyllor så jag kunde kasta undan en annan hylla, det känns som om den har tagit upp halva vardagsrummet, så nu är det så mycket plast där inne....... mot förut..... =)


Har även gjort lite nytta på jobbet, p-möte o chefen var med...... =) dock var vi bara 3 personal då de andra var lediga eller sjuka........


sen har det inte hänt så mycket mer.....

Får se när det händer nått mer, så tills dess........ Ha det BÄST!!!!


KRAMAR =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar