My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

onsdag 8 april 2009

vart tog våren vägen???


Det är en bra fråga...... jag hade ju hoppats på att det skulle vara fint väder även i dag när jag är ledig... MEN så blev det INTE!!!!! vi får göra det bästa av saken i alla fall......


I helgen var jag "ensamstående" mamma då Niclas var i Åre med jobbet.... Jag tog en tripp till Ikea o handlade, vi fick med oss en ny byrå hem.... + en massa annat vi behövde....

så nu börjar vi få lite mer iordning, det är bara ett par hyllor i tvättstugan och rullgardinen som ska upp oxå.. Jag undrar vilket ÅR det ska hända, rullgardinen har stått i ett hörn sedan vi flyttade hit för ETT år sedan.... =)


Snart ska jag o "Tottin" åka o handla lite så vi får lite mat i magen ikväll, hade tänkt mig Flygande Jacob.... mmmmmm GOTT......
Åbys egen lilla PIPPI....
Kramar till alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar