My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

onsdag 15 april 2009

då var man här igen.....

Sitter nu här igen, som "ensamstående" mamma, Niclas är i Emån o fiskar o kommer inte hem förrens i morgon kväll.....
så imorgon när jag jobbar o han fiskar så ska vi ha barnvakt, Farmor o Farfar, som bor i grannhuset kommer ner o tar henne.... :) Josefin bara skrattade när jag berättade att farmor hämtar henne på dagis i morgon....

Är just nu så trött på att jobba, det händer inte för mycket på jobbet för att det ska vara jättekul att gå dit..... :( men det ska väl gå över detta oxå... hoppas jag.....




Här är vårat hus innan vi hade målat staketet,
det blev RÖTT!!!!


nu är jag trött o vill gå och sova.... men jag kanske ska vänta tills "Tottin" har lagt sig, eller????

Kram o god natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar