My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

fredag 18 september 2009

Hösten är.....

........HÄR!!!!!

och med det en massa mysiga saker, tända ljus, en värmande brasa..... mycket vackra färger i naturen......

I dag har vi, hela familjen, varit och tittat på våran blivande familjemedlem...... en ny kaninflicka, så våran får lite sällskap. hon var så liiiiiten o söööööt!!!! mamman är Löwen och pappan är dvärgvädur, och våran lilla flicka är svart med mammans härliga löwenpäls, och öron, det enda som kom från pappan var färgen........ nu är det bara att hoppas att "Lilla Skutt" är snäll emot henne så att vi kan behålla henne...... vi kan hämta henne första helgen i oktober, då hon är ca 8 veckor gammal...... =)

I helgen ska vi även ta en sväng upp till djurparken, det ska bli mysigt......

Jag har även sökt ett nytt jobb som jag verkligen hoppas att jag får, för jag är så himla trött på det jobbet jag har nu!!!!!! så snäll ge mig ett nytt jobb......... FORT!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar