My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

lördag 22 augusti 2009

FYND!!!!!!

Igår när jag var med jobbet o handlade så tänkte vi att vi skulle köpa lite lunch, men vi var lite tidiga så vi gick i lite affärer o kollade kläder. först gick vi till Lindex, men hittade inget, så vi fortsatte till H&M, O där hade de REA........ Så vi kollade lite, kompisen hittade en tröja för 29,50 kr..... först hittade jag inget, Men när jag vände mig om såg jag byxor hängandes på en ställning, först trodde jag att det bara fanns byxor kvar i små storlekar,...... men tänk så FEL jag hade... jag hittade 2 par jeans som passade!!!!! Å PRISET?? 29,50 kr paret....... det kallar jag att FYNDA på REAN!!!! men jag hittade ett par varma o sköna strumpor oxå så att det TOTALA priset för ALLT blev 79 kr!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar