My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

torsdag 13 augusti 2009

sååååååå ARG......

...jag har varit ett tag....

Vi skulle på bröllop för 2 veckor sen, o då tyckte ju jag att jag ville vara fin i håret.... Så jag gick till frissan o bad henne permanenta mitt hår.. så set gjorde hon, det tog tre timmar. det blev inte så himla lockigt som jag hade tänkt mig, men det fick funka..... men när jag vaknade på morgonen så var håret lika rakt som innan, så jag blötte upp det lite, hade i mousse för lockigt hår..... MEN vad hjälpte det??!! INGET, för det var lika rakt på kvällen när det var dags för bröllop......

så dagen efter gick jag tillbaka o klagade, men hon som hade gjort det var ledig... så jag kom tillbaka när hon var tillbaka, bokade en NY tid så hon fick göra om det!!!! i går em var jag där..... O i morse när jag vaknade så var håret RAKT igen.......... =(

Gick dit i dag efter jobbet o klagade igen!!!!
hon kunde tänka sig att göra om det IGEN, men att jag då riskerade att behöva klippa av en bra bit av håret för att det kunde bli slitet...... o det vill jag INTE!!!! så då sa jag att jag ville ha tillbaka mina pengar. så efter en liten stund så fick jag det!!!!! =) så nu har jag 1100 kr jag inte vet vad jag ska göra med!!!! alltid lika kul med såna pengar!!!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar