My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

torsdag 6 augusti 2009

SLUT.......

på semestern..... =(

så har jag jobbat en vecka, det kändes lite konstigt att komma tillbaka efter så lång tid, men samtidigt är det roligt att träffa alla arbetskamrater..... =)

semestern har gått alldeles för fort.... men jag har ju haft det lugnt o skönt trots att vädret alla gånger inte har varit det bästa, men det är smällar man får ta... =)

Vi var även på bröllop innan vi började jobba... det var jättetrevligt, trots att jag blev tvungen att köra.... jag dansade så mycket att jag hade träningsverk i vaderna.... =)

nu har jag ledig helg o vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske åka o bada någon dag om det är fint väder.... men det har de ju sagt att det ska vara.... =)

Pussar o kramar till alla!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar