My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

tisdag 22 december 2009

lagom till jul....

.. vilken julklapp man fick av jobbet detta år då!!!
fick i fredags reda på att jag är en av många på jobbet som ska bli omplacerad!!!
av totalt 10 personer är det bara 3 som får stanna kvar.... o sen fick vi reda på att det ska in 8 nya personer..... Kommunen vet återigen inte vad de håller på med.... tror de att våra brukare kommer att välkomna de nya med öppna armar eller?? NEE! skulle inte tro det!!! om de tycker att det är mycket med över 50 arbetsskadeanmälningar på 1 år, VÄNTA BARA!! det kommer att bli ett helvete för alla som kommer in, hoppas bara att de har ett väldigt starkt psyke....

nu är det bara för min del att vänta o se vart jag kommer att hamna.... men enligt Anne Hammarbäck (hr- konsult) så kommer jag inte att hamna i äldreomsorgen!!!



jag vill in i barnomsorgen, daglig verksamhet eller elevassistent i skolan.....


 men det är bara att vänta o se vad som händer.... det kan i alla fall inte bli värre än vad det har varit!! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar