My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

måndag 7 december 2009

Ikea!!

Idag har jag spenderat dagen med en kollega o hennes son. vi började med att åka till Finspång för att hämta bordet som hon hade köpt....
sedan drog vi vidare till Ikea. Jag skulle "bara" köpa två Lackbord till dockskåpet.... MEN som vanligt när man är på Ikea så hittar man sååååå mycket mer som jag skulle vilja ha, o lite av de sakerna fick följa med hem... bla lite röda blockljus att ha i köket nu lagom till jul o allt!!!!

när vi kom hem så började vi med att montera i hop borden o placera dockskåpet på plats. det tog inte många sekunder förens Josefin lekte med det!! =)

Det blev såååå himla bra efter att jag renoverat/ rustat upp det lite..... kommer snart att lägga ut bilder på det, men det måste in lite mer möbler o det kommer det att bli efter att TOMTEN har varit på besök!!!



bjuder på ett litet smakprov!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar