My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

fredag 27 november 2009

dumma bilar!!!!

i morse när jag hade lämnat Josefin på dagis o kom ut till bilen för att åka till jobbet, tyckte jag att bilden stod lite "snett"... jag gick ett varv runt bilen o kollade.... upptäckte att det var punka på ett av framdäcken......
jag ringde till min svärfar som kom för att hjälpa mig. han körde hem mig så att jag kunde byta till den andra bilen som var kvar hemma..... svärfar ordnade med däcket under dagen, han lämnade in det hos däckmojjen för att laga det...... väl där så hade de inte ett likadant däck hemma så de skulle beställa ett, det kommer på onsdag..... men under tiden fick vi "låna" ett annat däck.......
det visade sig att det var en stor "reva" i däcket..... man jag har inte kört emot något.....

men det är ju inte första gången vi råkar ut för ungefär samma sak med nya däck......



 
så jag kom för sent till jobbet, men de som var där hade klarat av alla morgon rutiner redan när jag kom...... =)
så min dag började som SKIT!!!!!
men den har blivit bra ändå...
ikväll blir det mys i soffan o scrappa lite julkort tänkte jag!!!

Nu ska "Hulda" i säng.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar