My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

torsdag 12 november 2009

dator och jobb!

Hallå.....



I går lånade jag mammas bärbara dator för att se om internet funkade på den!! och......

det gjorde det! =( sååååååå himla arg jag blev, för då är det MIN dator det är fel på.......

men jag har blivit erbjuden hjälp att kanske fixa det som är fel på den, om det går, av en gammal klasskompis....... så jag gick från att ha varit förbannad till att bli jätteGLAD!!!!

Så han kanske skulle kunna komma redan i morgon.... hoppas!!!! =)





Nu till mötet som vi hade i tisdags på jobbet!!!



till jobbet kom: 2 representander från facket, 1 HR-konsult och våra 2 chefer!



och det vi fick reda på är att vi ska lämna in en intresse anmälan för våra jobb, om vi vill vara kvar eller inte! och att det under denna veckan kommer ut en annons på kommunens intranät om arbete här......

så det är inte bara VI som kan söka utan alla NI andra i kommunen oxå!!!!

Så det är inte ens klart om de som VILL vara kvar FÅR det!! och får man inte vara kvar vet man INTE VAR man hamnar!!!!!!
men kommunen sa: "det är klart att ni ska får en BRA placering. Men vi kan inte garantera något!!!!"




Så nu känner jag mest att göra så som Nasse här ovan........
STAMPA KOMMUNEN HÅRT I HUVET SÅ DE KANSKE NÅN GÅNG KAN FATTA VAD DET ÄR DE GÖR MOT OSS!!!!!!!!!!




Så från det att annonsen har kommit ut så har vi ca 3 veckor på oss att bestämma hur vi vill göra!!!

Jag själv trivs bra här och vill gärna stanna, men jag skulle även vilja göra något helt annat....... så jag håller på vid sidan av att söka andra jobb bla på dagis......
så nu är det bara hoppas att jag får nått napp innan tiden har gått ut!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar