My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

tisdag 3 november 2009

Så här började min morgon!!!!


Först hade jag problem med att komma ur sängen
[]


Jag var stel i nacken

[]


Jag tvättade håret och fick ingen ordning på det


[]


Det kändes som om jag hade baksmälla, fastän jag inte drack en enda droppe igårkväll

[]


Min nya diet verkar inte fungera

[]


Jag sträckte mig när jag försökte träna

[]


Min nya hatt såg mycket bättre ut i affären

[]



Jag tappar bort saker ....


[]




Min boss gick hårt åt mig på jobbet

[]



Det ösregnade på mig på lunchen

[]



... och min lunch ville inte stanna nere


[]



Det känns som om jag sitter fast

[]


Objudna gäster dök upp vid middagstid

[]


Dessutom känns det som om jag håller på att få flunsan

[]


... för att inte tala om när jag är ensam på natten, då tycker jag att jag hör ljud nere i källaren

[]

Det kanske blir bättre i morgon!!

[]

Dagens tanke:


[]

Hantera alla stressiga situationer som en hund.

Om du inte kan äta det eller leka med det,

bara kissa på det och gå din väg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar