My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

torsdag 26 november 2009

tråk........

hej hopp.....

sitter nu här hemma i min ensamhet igen...... Niclas är på Gotland med ett gäng kompisar o fiskar.... =(
han kommer hem på söndag natt......




på jobbet gnetar vi på i ovisshet fortfarande..... men nu har all fått gå på psykolog samtal.... för att få "prata av sig" om hur det är på jobbet o om hur vi tänker om framtiden......
Och om jag ska vara ärlig: så vet jag INTE vad jag tänker om framtiden..... jag kommer att söka tjänsten, men om jag får napp på nått annat jobb kommer jag att ta det....... och om jag söker jobbet o inte får det så hamnar jag på övertalighetslistan IGEN!!!!! det är som att välja mellan pest o kolera.... =(

börjar även bli oerhört IRRITERAD på en av mina arbetskollegor.... men jag är som tur inte ensam om att tycka som jag gör...... h*n motarbetar det vi i gruppen bestämmer, h*n bestämmer aktiviteter över våra huvuden o räknar med att vi bara ska hänga på...... det börjar bli lite jobbigt nu!!!!!!!!!



men jag hoppas att mina vänner där ute har det bättre på sina arbetsplatser........

det är tur att det är lugnt hemma.... =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar