My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

måndag 18 juni 2012

jag hinner inte...

blogga i den utsträcknningen som jag skulle vilja...

Men vad har hänt sen sist då???

Ida har börjat på dagis, det har gått super bra. inga ledsna miner....
Jag har börjat jobba på Önnemo fsk. trivs jätte bra. hoppas bara att mitt vikariat blir förlängt.

I fredags var vi på student firande, barnens näst äldsta kusin tog studenten... det var riktigt trevligt....

Men allt det trevliga har vär oxå en baksida.... Ida, mitt lilla hjärta, har haft feber sedan i torsdags. o idag har jag haft första VAB dagen för henne.... Hade förhoppningen att dagen i dag skulle förbi feberfri, MEN vem tittade förbi sent på em?? Jo den förbannade febern, så det blir en hemma dag för henne o mig i morgon oxå..... febern tror och hoppas jag kommer från sprutan hon fick förra fredagen... hoppas återigen på en feberfri dag i morgon..

snart e det dags för semester. har förhoppingen att hitta ett boende för en helg i Göteborg, men det ser tyvärr mörkt ut... klart e i alla fall att vi ska till Halmstad en vecka på semestern.... underbart att få komma iväg lite....

                                                                mina älskade barn
                                                                på hundpromenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar