My Life

mitt liv som FRU, MAMMA och FISKEÄNKA!!!!!!







Josefin

Lilypie Kids Birthday tickers

Ida

Lilypie Third Birthday tickers

baby bunnies

Lilypie Angel and Memorial tickers

måndag 16 juli 2012

Äntligen.......

så har jag SEMESTER!!!
tyvärr är ju inte vädret nått o ha, ÄN! men solen kommer!!

i går köpte jag en ny säng till Josefin... hon blev jättenöjd!!
Ida fick växasängen. spjälsängen ska säljas. Liten har blivit stor!!
Trodde att hon skulle vara uppe o springa hela tiden, men det blev bara  gånger o en av dom gångerna var det ett blöjbyte... =) Hon har sovit hela natten, eller ja i alla fall fram till 5! då kom hon inknatandes till mig o somnade om....

nu hoppas jag att det fortsätter så här bra..

i förra inlägget skrev jag u om Ida´s feber, det visade sig att hon hade öroninflamation... men hon hade inte visat några tecken alls på det!!! jaja en penicilin kur o hon blev frisk igen!!!

nu ska jag fortsätta med den oerhört roliga tvätten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar